Movie Tank

Top10 Legrosszabb Filmek 2014-ből

2014. december 29. - Sparrow

Minden idők legjobb filméve lesz az, ami nem hoz majd egy ilyen listához bőven elegendő alapanyagot, ezért olyan filmeket is be kell majd raknom a legrosszabbak közé, amiket szívem szerint kihagynék. Ilyen év nem lesz. Soha. 2014 meg pláne nem volt ilyen, mert habár rengeteg nagyszerű filmet láthattunk idén, volt jó pár mocskosul rossz is. Vannak címek, amiknek itt lenne a helye, ám nem fértek be az első tíz közé, így megúszták a dolgot. Az alábbi művek számára azonban még ennyi mentség sincsen.

Amennyiben valamelyik filmről a bővebb véleményem is érdekel, kattints az adott alkotás címére!

 

10. Mr. Turner

Őszintén örülök annak, hogy nem vagyok semmilyen létfontosságú titok őrizője, mert bizony, ezzel a filmmel engem kegyetlenül ki lehetne vallatni. 150 perc kínzás és tortúra vár arra, aki van annyira mazochista, hogy még óva intésem után is hajlandó belevágni ebbe a produkcióba. A Mr. Turner botrányosan unalmas, túlnyújtott, üres, fullasztóan száraz produkció, a legrosszabb életrajzi film, amit valaha láttam.

mrturner.jpg

 

9. Pompeji

Úgy tűnik, Kit Harington számára nem terem babér a Trónok harca színfalain kívül. A Pompeji-ben sem alakít nagyot, és a film egyéb elemei sem színvonalasak. Gagyi, logikátlan forgatókönyv gördíti előre a történetet, amiben a vulkánkitörés alig kap teret. A szappanoperákra hajazó operatőri munka generálta agyfaszt a vértelen akciójelenetek fokozzák idegtépő magasságokba.

pompeji.jpg

 

8. Az ismeretlen Drakula

Gagyi, gyermeteg, gagyi, élvezhetetlen, gagyi, érdektelen, ja, és mondtam már, hogy gagyi? Luke Evans számára nem hozott szerencsét a Drakula név, csak azt érte el, hogy mostantól hozzá köthetjük a népszerű vámpírtörténet egyik, ha nem a leggyengébb feldolgozását. Unalmas akciójelenetek, botrányosan gyenge forgatókönyv, és száraz atmoszféra jellemzik a produkciót.

dracula_1.jpg

 

7. 3 nap a halálig

Komolyan mondom, miközben néztem a filmet, többször eszembe jutott, hogy talán velem van a baj. Lehet, hogy az agyam útközben beadta a kulcsot, és nemsokára heves rángatózások közepette esek össze. Aztán rájöttem, hogy az én elmémmel semmi baj nincsen, egyszerűen csak a film, amit nézek, teljesen értelmetlen. Kevin Costner jobban tette volna, ha nem tör akcióhősi babérokra, mert nagyra vágyásával végül csak azt érte el, hogy az év egyik legcikibb filmjéhez adta a nevét és az arcát.

3-days-to-kill.jpg

 

6. Északiak - A viking saga

Komolyan vehetetlen, bugyuta film olyan forgatókönyvvel, amit akár egy hétéves kisfiú is írhatott volna. Csapongó, átgondolatlan, végtelenül sablonos, és nagyon buta. Az akciójelenetekről már ne is beszéljünk, átláthatatlan kapkodó képeket kapunk az élvezhetetlenség jegyében.

northmen.jpg

 

5. Téli mese

Fél tonna nyállal nyakon öntött, erőltetett giccsparádé, ami állatira teper azért, hogy mondjon valamit, ám küzdelmének eredménye csupán rengeteg értelmetlen mondat alkotta katyvasz lett, amiben, ha megizzadsz, akkor sem találsz egyetlen igazán értékes gondolatot sem. A negatív élményt fokozza, hogy a filmhez leszerződtetett remek színészek mindegyike élete egyik, ha nem a legrosszabb alakítását nyújtja.

winter_stale.jpg

 

4. Free Entry

Ha gúnyolódni akarnék, azt is mondhatnám, hogy nincs év végi legrosszabb filmes lista magyar alkotás nélkül, ám nekem most nincsen kedvem viccelődni. Nincs hozzá kedvem, mert szomorú vagyok. Szomorú azért, mert nehezen tudom elfogadni a tényt, hogy egy ilyen filmnek létjogosultsága, közönsége, és számos helyen pozitív kritikája van (utóbbi tényleg különösen fájó). Sajnálatos módon nagyon nagy célközönség számára készített, elképesztően rossz üzenetet közvetítő, összesen egyetlen értékelhető momentumot felmutatni képes mozgóképről van szó, amit a CineFest-en még a külföldieknek is képesek voltunk megmutatni.

freeentry.jpg

 

3. Kavarás

Adam Sandler megpróbálta feléleszteni oszlásnak indult karrierjét azzal, hogy Az 50 első randi jóféle színvonalára emlékezve ismét maga mellé vette Drew Barrymore-t. Ám ez a húzás most nagyon nem jött be. Nem a színésznővel van a baj, sőt, Barrymore a Kavarás egyetlen értékelhető elemét képezi. Unalmas, túlnyújtott, lapos történetvezetés, száraz hangulat, és pocsék humorvilág jellemzik a filmet.

kavaras.jpg

 

2. Az erdő

Tudod, ez az a film, amiben félóráig kell bámulnod egy erdei ösvényt, és nem azért, mert a vágó elaludt az utómunkálatok közben, hanem azért, mert a rendező azt szeretné, ha te is éreznéd azt a mély művésziességet, azt a mondanivalót, amit ki lehet látni ebből a hosszú-hosszú ideig az arcunkba tolt állóképből. A gond csak az, hogy az idegesítő, értelmetlen, dögunalmas, de mindenáron intelligensnek tűnni akaró vergődést nehéz elviselni. Ha nem ingyen nézem a Filmhéten, visszakértem volna a pénzem. Tényleg.

erdo.jpg

 

1. Szexvideó

Ti tudtátok, hogy a szexnél nincs fontosabb dolog az egész világon? Igen? Akkor Jake Kasdan filmje számotokra már nem tud semmi újat tanítani. Botrányosan szexcentrikus vígjáték, amit csak azért nevezek vígjátéknak, mert jobb nem jut eszembe. A Szexvideón ugyanis nem lehet nevetni, nem hazudok, egyetlen pillanatra sem tudott még csak megmosolyogtatni sem ez a trágyakupac, amelynek negatív hatásfokát csak tovább fokozzák a förtelmes színészi játékok. Cameron Diaz-rajongók (vannak ilyenek??!) szigorúan kerüljék, mert kitérnek a hitükből!

sextape_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://movietank.blog.hu/api/trackback/id/tr867010149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.12.29. 14:43:33

Szerencsésnek érzem magam, hogy egyik filmet sem láttam. :D

tjunior 2014.12.29. 20:10:04

A szexvideóban az a legszörnyűbb, hogy simán lehetett volna egy jópofa vicces film, +Jason Segel nevezetű kotorékállat...

Jegkoko 2014.12.29. 22:16:39

Hol van a godzilla,herkules,legó film?Mert ezek mind egytől egyig ide valóak.

paraszthajszal 2014.12.29. 22:45:53

"Cameron Diaz-rajongók (vannak ilyenek??!) szigorúan kerüljék, mert kitérnek a hitükből!"

A nevezett színésznőtől szerintem még a rajongói sem számítanak ragyogó színészi játékra, max. a bájos pofikájára kíváncsiak. Meg talán a testére, amiből egy mellszélt meg talán egy bikinis segget láthatnak is ebben a csodás alkotásban.

fifthelement012 2014.12.30. 14:11:04

Lehet, hogy velem is baj van, de védelmembe kell vegyem a "3 nap a halálig" című filmet és a Kavarást is. Az első szerintem nem volt különösebben jó, de rossz sem. Voltak benne vicces dolgok, sokszor mosolyogtam rajta és sokszor aranyos is volt. Nekem kellemes perceket okozott és nyilván nem lesz a filmtörténet kiemelkedő alkotása, de egyszer meg lehet nézni vidáman. A kavarást pedig valószínűleg én vagyok az egyetlen a világon aki kétszer is látta, de nagyon élveztem, jókat röhögtem rajta. Szerintem kellemes családi film, kellemes családi történettel és lehetetlen helyzetekkel, de így is bőven élvezhető és szerethető. Persze akinek feláll a szőr a hátán Adam Sandlertől, annak ezek után is fel fog, de nekem szimpatikus srác, vannak kedvenc filmjeim tőle.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2014.12.30. 14:19:06

@Jegkoko: Godzilla egész jó volt, a Herkules, feltéve, hogy a Dwayne Johnson-félére gondolsz, szintén nem volt rossz. A Lego-kaland pedig egyenesen zseniális szerintem.

@fifthelement012: Nem mondhatnám, hogy feláll a hátamon a szőr Sandlertől, a régebbi vígjátékai közül többet szeretek, ám amit az elmúlt néhány évben művel, az nem több önmaga égetésénél.

Jegkoko 2014.12.30. 17:22:51

Igen botrányosan szar unalmas és eröltetett volt, miközben néztem a moziban még be is aludtam. Pedig az első bemutató alapján még azt hittem jó lesz hát marhára nem.összevissza katyvasz az egész történet, az idegesítő mindent összekeverünk legó stílusrol nem is beszélve. A rock féle herkules rémesen gagyi volt, már szinte semmire nem emlékszem belőle annyira unalmas és semmitmondó az egész története. A godzilla pedig kb megerőszakolta a 98 as féle verziót, bár az is rémesen gagyi és béna volt, de ez azt még ezerszeresen alulmúlta.

desohun 2014.12.30. 17:35:55

A lego film szerintem is egy nagy katyvasz volt.

Sir Gombóc 2014.12.30. 20:19:24

@Jegkoko:
."összevissza katyvasz az egész történet, "

Ezek szerint nem értetted meg, miről is szólt ez a film. Mély értelmet valóban nem kell keresni benne, mint ahogy abban sem volt, mikor gyerekként hasonlóan játszottunk. :-)

Számomra kellemes kikapcsolódás volt.

Jegkoko 2014.12.30. 20:47:48

@Sir Gombóc: Én sosem játszottam igy a legómmal, hogy az űrhajós készletet összekeverjem a városi autóssal meg hasonló marhaságok amik abban a mesében voltak.Számomra az év egyik csalódása volt ennek a filmnek a megnézése.
süti beállítások módosítása