Movie Tank

Noé poszter

2013. november 13. - Sparrow

Végre valami! A valaha élt legkiválóbb filmrendező, Darren Aronofsky pályafutása eddigi legnagyszabásúbb produkcióját hozza el jövő tavasszal. A bibliai történet legújabb filmes feldolgozásában Russel Crowe épít bárkát. megérkezett az első hivatalos poszter, és ha minden jól megy, nemsokára itt az előzetes is. Szinte már most garantált az Oscar, hiszen hogyha belegondolunk: Aronofsky, bibliai sztori, Russel Crowe, monumentális mozgókép. Az Akadémia imádja ezt, ahogy én is már így, elöljáróban is. Magyarországi premier március 27.-én!

noah.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://movietank.blog.hu/api/trackback/id/tr125632159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ThePretender 2013.11.14. 15:17:54

Sparrow, légyszi szokj már le arról, hogy ha te gondolsz valamit, akkor azt már kész tényként kezeled! Mi az, hogy Aronofsky a valaha élt legjobb rendező? Ráadásul tök hülyeség, mert Aronofsky közel sincs a legjobbakhoz. Ha azt mondod, hogy Kubrick vagy Coppola, esetleg Scorsese a legjobb rendező, akkor azt mondom, hogy legalább tényleg az egyik legjobbról van szó, de így... Ami meg nagyobb baj, hogy rengetegszer magadat teszed már ezzel viccessé, akkor amikor már Aronofskynál is rosszabb szakemberekre vagy művekre azt mondod hogy a legjobbak. Csak hogy párat említsek: Jim Carrey mint legjobb színész (WTF?), Paul mint legvicesebb vígjáték, Fűrész mint örök klasszikus és egyben minden idők legjobb horror filmje (na jó, nem bírom).

Tényleg csak egy észrevétel, szerintem ezt hagyd le, vagy fogalmazd kicsit át, mert nem én vagyok az első akinek ez sokadjára szemet szúr.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2013.11.14. 15:57:16

Hát én nem bízom a filmben, ahogy olvastam a híreket, az első tesztvetítésen nézhetetlennek tartották a forgalmazók.

Dusan (törölt) 2013.11.15. 15:53:19

A lényeg az, ha kellőképpen kitartóak vagyunk és türelmesek, akkor nemcsak moziban, hanem LIVE! ingyé' is láthatjuk majd a vízözönt, nem "kell" sokat várni rá...sajnos... :-(

Aronofsky pedig jó, nagyon is jó, számomra top 20-as, de fölösleges ezért ekézni a posztolót, mert ez qrwára szubjektív kategória szerintem: ízlések és pofonok. Nekem pl. Rossellini, de Sica, Tarkovszkij, Paskaljevic, Truffaut, Hartley, Jeff Nichols, Malick, Haneke és Wenders filmjei jönnek be.

Dusan (törölt) 2013.11.15. 15:54:44

És hát ja, ahogy a plakáton is írva van: "Coming soon"....
süti beállítások módosítása