Movie Tank

Nincs több elemző videó ( legalábbis egy ideig )

2011. december 11. - Sparrow

Mint bizonyára észrevettétek, egy ideje nem folytatódik már a 3. évad. Úgy döntöttem, hogy ez egy jó ideig így is marad. Sosem volt az én műfajom a videózás, én az íráshoz értek. Ráadásul rendszeresen szenvedek a hangminőséggel, a vágóprogramokkal, a feltöltéssel, tehát csak idegeskedek fölöslegesen. Úgy határoztam, hogy a filmelemző videókat egy jó időre befagyasztom, valószínűleg a következő Filmelemzők Oscarjáig. Viszont továbbra is teljes erőbedobással fogom készíteni az írásos elemzéseket, és a TOP10 listák nagy része továbbra is videós formában fog felkerülni, így természetesen az évösszegző TOP10 - ek is.

Köszönöm a megértést! Tartsatok továbbra is velem!

A bejegyzés trackback címe:

https://movietank.blog.hu/api/trackback/id/tr913455781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mutant · http://universal.blog.hu 2011.12.11. 21:57:35

"én az íráshoz értek" LOL:D
süti beállítások módosítása