Movie Tank

Kedvenc toplistákról

2011. november 09. - Sparrow

Sziasztok!

Egy rögtönzött, update jellegű bejegyzés lesz ez. Mint tudjátok, az elmúlt egy évben nagy hangsúlyt fektettem a top20 kedvenc film listáimra. Kettő toplista is készült ebből a témából, viszont az a helyzet, hogy egyikkel sem vagyok maradéktalanul elégedett. Az igazság az, hogy mind a két listában 20 olyan film szerepel, amiket nagyon imádok, de mindkét alkalommal megtörtént, hogy a lista kikerülése után eszembe jutottak olyan filmek, amik bekerülhettek volna simán a 20 kedvenc közé. A másik kényes téma pedig a filmek rangsorolása, hiszen különböző műfajokról beszélünk, amiket nehéz összehasonlítani egy kalap alatt. Ebből kifolyólag arra gondoltam, hogy a kedvenc filmjeimről átgondoltabb, alaposabb képet adni úgy tudok, ha kategóriákra lebontva hozom nektek a kedvenc filmjeimet, top10 videókban. Teszem azt, mondjuk Top10 Kedvenc horror. Szóval ez lesz az új rendszer, szerintem így jobb lesz. Akit érdekel a téma, leírhatja kommentben, hogy melyik műfajból látná minél előbb a 10 kedvencemet.

A bejegyzés trackback címe:

https://movietank.blog.hu/api/trackback/id/tr213366797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.11.09. 21:07:50

Én egy top10 kedvenc animációs filmed listát szeretnék látni mihamarabb. De az akcióra is kíváncsi vagyok meg a fantasyra.
süti beállítások módosítása