Movie Tank

5 éves a Movie Tank!

2015. szeptember 14. - Sparrow

2010 volt az év, amikor elkezdtem ezt az egészet, percre pontosan öt évvel ezelőtt került ki az első bejegyzés. Tulajdonképpen azt is mondhatjuk, hogy ezzel a bloggal nőttem fel, hiszen nem sokkal tizenhatodik születésnapom előtt kezdtem el, most pedig már a huszonegyedik van a küszöbön.

Sok minden történt. Nem tagadom, hogy kellett másfél-két év, amíg komolyabban megismerkedtem az internet világával, elfogadtam a trolljelenséget, és azt, hogy ebben a környezetben inkább kritizálni, nem pedig megbecsülni szeretik a kemény munkát és az odaadást. Jó ideje viszont már többnyire kiegyensúlyozottan írogatom a posztjaimat, több, mint egy éve járok sajtóvetítésekre, és több fesztiválon is akkreditációval tudtam részt venni. Továbbra is arra vagyok a legbüszkébb, hogy mindezt teljesen egyedül csinálom a legeleje óta (kezdetben akadt némi közös munka más blogokkal, és segítettek a blogdesignban is, de társszerkesztőm soha nem volt). Ez azt hiszem, egyedülállónak nevezhető egy ötéves, magas aktivitással működő blog esetében.

Nagyon köszönöm mindenkinek, aki az öt év alatt rendszeresen vagy alkalmanként követte a blogot, remélem, közülük sokan a jövőben is igyekeznek megőrizni ezt a jó szokásukat! Köszönöm az összes kommentet és Facebook-kedvelést, és köszönöm az Index 2 szerkesztőinek, hogy majdnem minden írásomat megosztják!

Abbahagyni nem tervezem, de mivel egyre zsúfoltabb az életem, ígéretekbe sem bocsátkozom. Remélem, még sok ehhez hasonló posztot írhatok!

donnibirthday.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://movietank.blog.hu/api/trackback/id/tr137707282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása