Movie Tank

Hétfőtől Olvasói Hét!

2015. szeptember 04. - Sparrow

Emlékeztető gyanánt. Ahogy korábban már írtam, szeptember 7. és 13. között, tehát jövő héten kerül megrendezésre az V. Olvasói Hét. Eredetileg július végére terveztem, de elég lassan haladtam az írásokkal, ezért inkább elcsúsztattam. Aztán egyszerre csak begyorsultam, ennek eredményeképpen pedig már hetek óta beidőzítve pihen az összes poszt, szám szerint 23. Utólag viszont már nem akartam módosítani a bejelentett dátumon, így tehát hétfőtől kezdődik a dolog. Hétfőtől péntekig napi három írás fog kikerülni, szombaton és vasárnap pedig négy-négy. Ha valami fatális véletlen folytán nem felejtettem ki valakit (már pedig ilyen nem történt), akkor minden beküldőtől elő fog kerülni legalább egy, de inkább több cím. Újfent köszönöm mindenkinek, aki ajánlott filmeket, eddig erre az olvasói hétre írtatok a legtöbben!

Tehát hétfőn! 

A bejegyzés trackback címe:

https://movietank.blog.hu/api/trackback/id/tr657760524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása