Movie Tank

Információk az V. Olvasói Hétről

2015. július 27. - Sparrow

waiting.jpgKét hónapja meghirdettem az V. Olvasói Hetet, amire szép számban küldtetek is filmajánlatokat. A programot a beküldési időszak után össze is állítottam, és úgy terveztem, hogy valamikor mostanában nyélbe is üthetném a dolgot, ám úgy alakult, hogy az alkotói folyamat a vártnál kissé lassabban halad. Ezért arra jutottam, hogy az V. Olvasói Hét szeptember elején kerül megrendezésre, konkrétan a hónap első teljes hete a kitűzött időpont, tehát a 7-e, hétfő és 13-a, vasárnap közé eső időszak. Elnézést kérek a kicsi késésért, de szerintem jobb, ha később érkezik egy teljes, kész olvasói hét, mintha hamarabb kerülne ki egy hiányos projekt.

--Közlemény vége--

A bejegyzés trackback címe:

https://movietank.blog.hu/api/trackback/id/tr967658268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2015.07.27. 14:11:21

Bocsi az off-ért, de idén jössz a CineFestre? :D (Nem tudtam hogy a Facebookod él-e még)
süti beállítások módosítása