Movie Tank

Karácsony után Évösszegzés!

2014. december 23. - Sparrow

Hosszú vívódás és belső érvütköztetés után arra jutottam, hogy az előző két év hagyományait semmibe véve, múltamat megtagadva, és szembe köpve mindent, amit képviselek... najó, hagyjuk a baromságokat. A lényeg az, hogy a korábbi évek szokásaitól eltérő elhatározásra jutottam. 2014 filmévének összegzését nem fogom eltolni január végére. Igaz, hogy a közeljövőben érkezik még néhány érdekes 2014-es film, úgy mint a Whiplash, a Kódjátszma, vagy éppenséggel a Foxcatcher, de arra jutottam, hogy eme néhány cím miatt nem várok a toplistázással, inkább majd utólag mondok egy fenébe-t, ha úgy alakul. Az alapvetés most sem változott, ezúttal is azon filmeket tekintem 2014-esnek, amelyeket a világon legelőször ebben az évben vetítettek le, még ha csak egyetlen fesztiválról volt is szó, tehát a magyar premier NEM számít. Hogy egyszerűbben fogalmazzak, azt az évet nézem, ami az IMDB-n fel van tüntetve a filmek adatlapján. A felépítés megváltozik, az idei évösszegzés rövidebb, tömörebb, és ennek megfelelően lényegre törőbb lesz, kevesebb sallanggal, nulla fölösleges elemmel. A négy napos évösszegzés során 6, azaz hat darab toplista fog napvilágot látni, ezek közül négy Top5, kettő pedig Top10 lesz.

Karácsony után ejtem meg az évösszegzést, 27-én már kezdem, és majd 30-án zárom. Remélem, várjátok már!

2014-.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://movietank.blog.hu/api/trackback/id/tr737006727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása