Movie Tank

III. Olvasói Hét időpontja

2013. május 21. - Sparrow

Februárban meghirdettem a blog eddigi legsikeresebb projektjének, az olvasói hétnek a harmadik felvonását. Ismét szép számban ( bár a várakozásaimat némiképp alulmúlva ) jelentkeztek beküldők, akiknek megint csak köszönöm a filmkéréseket. A beküldők által megadott címekből már akkoriban összeállítottam a Hét programját, ám később rá kellett jönnöm, hogy meggondolatlan voltam, hiszen nem számoltam a közelgő érettségivel, és azzal, hogy mennyi időt és energiát fog majd ez felemészteni. Most, hogy a nehezén túl vagyok, végre megtartásra kerülhet a III. Olvasói Hét! A pontos időpont: 2013. június 10.-16. Igen, addig még van néhány hét, de időben akartam publikálni ezt a bejegyzést, hogy  minden beküldő értesüljön róla még a Hét előtt. A program felépítése nagyjából hasonló lesz az előző alkalomhoz: 21 írást fogok publikálni hétfő reggeltől vasárnap estig, naponta hármat 10, 16, és 21 órai időpontokban. Tartsatok velem!

A bejegyzés trackback címe:

https://movietank.blog.hu/api/trackback/id/tr315309538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása