Movie Tank

Jason X videóról

2012. október 05. - Sparrow

Az a három ember, aki végignézte a Batman és Robinról készített videómat, tudhatja, hogy legközelebb a Jason X című filmet tervezem bemutatni. Jól tudom, hogy már egy jó ideje késik a vidi, és sajnos még egy ideig várat is magára, hiszen a Péntek 13. franchiseból én még csak az első két részt láttam, és a vidi elkészítése előtt szeretném bepótolni a köztes részeket is, szám szerint hét filmet. Ha letudom őket, jöhet a Jason X, addig türelmet kérnék. Viszont nem hagylak titeket videó nélkül, hamarosan ugyanis jön egy top10-es darab a legjobb kutyás filmekkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://movietank.blog.hu/api/trackback/id/tr544822201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jackass99 2012.10.05. 21:46:00

Ha majd bepótoltad az összes jason filmet és a videót is megcsináltad nézd meg a freddy vs jason - című horrort ha még nem láttad mert szerintem elég jó.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.06. 07:31:05

@jackass99: a freddy és jason sztem mindkét alapanyag meggyalázása.

jackass99 2012.10.06. 10:33:34

Nekem nem volt különösebb bajom vele voltak benne poénok volt benne sok zúzás és öldöklés. Csak talán annyi zavart hogy kicsit túlságosan freddy volt a középpontban. Meg hogy a történet valamelyik korábbi freddy filmre nyúlt vissza.
süti beállítások módosítása