Movie Tank

Drágább, mint az életed teaser trailer

2012. október 05. - Sparrow

Végre megérkezett az első morzsa a legújabb Die hard filmből. Hozzáfűzni sok mindent nem lehet, zúzdahegyek várhatóak, és egy továbbra is kegyetlenül tökös John McClane, aki ezúttal az oroszoknak is megmutatja, hogy mi az akció istene! A magyar forgatási helyszínekre egyértelműen rá lehet ismerni. Premier február 14.

A bejegyzés trackback címe:

https://movietank.blog.hu/api/trackback/id/tr224821768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jackass99 2012.10.05. 16:36:02

Biztos hogy király lesz. Tudom hogy már legalább 1000 - szer kérdeztem de mikor lesz a kövi vidid csak mert már nagyon kíváncsi vagyok :)

klaci86 2012.10.05. 21:32:46

Pokolian várom én is, imádom az egész franchise-t 1-4-ig!! De ezért is fosok tőle egy picit.
Ja és Sparrow:
Hova a bánatos búsba tüntetted a bejegyzéstípusok szerinti archívumot??:) Már nincs itt oldalt és körülményesebb így keresgélni a régiek között.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2012.10.05. 22:27:05

@klaci86: Visszatettem a rovatok oldaldobozt.

klaci86 2012.10.08. 21:22:42

Nem beleugatni akartam, hogy vezesd a blog-ot, de szerintem tényleg hiányzott míg nem volt. Köszi:)
süti beállítások módosítása