Movie Tank

The amazing Spider - Man trailer

2011. július 22. - Sparrow

Sziasztok!

Jövőre érkezik a Sam Raimi - féle Pókember film remakeje, mely az első előzetes alapján ugyanaz a film lesz, amit Raimi csinált, csak kategóriákkal szarabb színészekkel. Nektek mi a véleményetek? Mit vártok a filmtől?

A bejegyzés trackback címe:

https://movietank.blog.hu/api/trackback/id/tr243089713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

||aNtHoNy|| · http://mooviemania.blog.hu/ 2011.07.22. 21:46:55

Nekem Pókember mindig is Tobey Maguire marad, és ez a nyálgép a nyomába sem tud majd érni szerintem. Azt meg egyszerűen undorítónak tartom,hogy egy 2002-es(!) filmet remakelnek, és természetesen csak a pénz miatt.
Egy kicsit elfogult vagyok a Pókember trilógiával szemben,mert szinte azon nőttem fel, így ezt a filmet biztosan nem fogom megnézni majd. Maradok a Raimis változatnál..

Sh1mmy 2011.07.22. 22:02:33

fantáziahiány+ötlethiány+hollywoodizmus+kapzsiság= the amazing spiderman

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.07.22. 22:07:15

@||aNtHoNy||: @Sh1mmy: Teljes mértékben egyetértek veletek. De én azért megfogom nézni. Már csak azért is.

tpeti97 2011.07.23. 13:52:54

Ez a remeka ötlet szerintem is kiakasztó.
süti beállítások módosítása