Movie Tank

A csontember

2010. november 10. - Sparrow

Sziasztok!

Egy 1999 - es krimi, A csontember lesz ma terítéken. Azt tudni kell rólam, hogy filmben nem igazán szeretem a krimit. Sorozatban viszont igen. Ennek az oka pedig nem más, mint az, hogy ha van egy 40 perces epizód egy krimisorozatból, ami fordulatos, végig pörög és viszonylag rövid, azt szeretem. Viszont mikor két órán át húznak egy bűnügyi nyomozást, ami tele van fölösleges üresjáratokkal, azon én mindig halálra unom magam.

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51H5Y1NXVWL.jpgNos, ez a film is ilyen. Végig unatkoztam az egészet. Maga a nyomozás bemutatása érdekes és jó, de két órán át kicsit sok.

A történet főhőse Lincoln Rhyme rendőr ( Denzel Washington ), aki egy sajnálatos balesetben, helyszínelés közben lebénult. Azóta ágyhoz kötözve él, és Thelma ( Queen Latifah ), az ápolónője gondoskodik róla. Feltűnik a városban egy új sorozatgyilkos, aki, miután végzett áldozataival, különböző csontokat hagy a tett helyszínén. Lincoln természetesen el akarja kapni a gyilkost, de ehhez kell neki egy nyomszakértő, aki kimegy a tetthelyekre és elemzi a különböző nyomokat. A választás Amelia Donaghyra ( Angelina Jolie ) esik, aki korábban rátalált a gyilkos egyik áldozatának holttestére.

A történetről ennyit. Aminek nem örültem, az az, hogy a film felénél rájöttem, hogy ki a gyilkos. Nagyon könnyen kitalálható annak, aki már legalább egyszer életében látott krimit. A színészi játékokról: Denzel Washington szokásosan jót alakít, és sok panasz Angelinára sem lehet, bár ő nem erőlteti meg magát tulságosan. Queen Latifah játéka talán a legszimpatikusabb a filmben. A karakterek kidolgozottsága jó , mindannyiuknak megvan a maga egyénisége.

A történet jó, az ötlet remek, csak annyira túl húzzák, hogy én már majdnem elaludtam rajta.

Mára ennyi volt.

Köszönöm, hogy elolvastátok!

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://movietank.blog.hu/api/trackback/id/tr92439034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása