Movie Tank

Tomb Raider

2010. szeptember 27. - Sparrow

Sziasztok!

Hát itt az a film, amit elcsúsztattam tegnapról... Igen, amíg nem láttam A házinyuszit, azt hittem a Tomb Raider a legszarabb film a világon. Én ezt nem is sorolom film kategóriába. Ez a film szerintem legelőbb emberiség elleni vétek. Egyszerűen UTÁLOM!!!! Huh... hát akkor vágjunk bele.

http://michaelmay.us/temp/1130_tombraider.jpgA főszereplő Lara Croft szerepében Angelina Jolie, aki a Wanteddal ellentétben szerintem ebben a filmben nem szép... Oké, azért a segge jó. :) De a színészi alakítás, amit nyújt. Hát, nem tudom, minek nevezzem. Próbálja hozni a kemény csajt, de nagyon elszúrja.

Hát, a film története sem az igazi, enyhén szólva. A lényeg az, hogy egyik este Lara különös hangra ébred, és természetesen a kibaszott nagy kastélyban, amit apja hagyott rá, rögtön megtalálja a hang forrását. Egy órát, gondoltátok volna? Lara apja egy levelet írt a lányának, miszerint meg kell szereznie a fény háromszögnek vagy mi a tosznak a két felét, mielőtt a Fény Népe nevű titkos szekta akad rá, különben veszélyben a világ blablabla...

Természetesen Lara amúgy egy kincskereső kalandor, egy igazi vagány csaj, aki kőkeményen lepofoz egyszerre három, nála ötször nagyobb gorillát, de a főgenyával természetesen hosszú percekig bunyózik.

Hát ennyit erről a felettéb "zseniális" történetről. A filmben játszik amúgy még Daniel Craig is, aki igazán ismert később lett James Bond szerepében, de sem ő, sem Jolie, sem a film többi szereplője nem nyújt még csak elfogadható alakítást sem. A film apró pozitívumai közé tartoznak az elég jól összehozott effektek és Angelinának tényleg jó segge van. :) A történet őrült nagy sablon. Videójátékból készült, én nem játszottam vele, csak a hatodik részt kezdtem el, de nem tetszett, úgyhogy ilyen szempontból nincs viszonyítási alapom. Dehát megmondom őszintén a film méginkább elrettentett a játéktól. Ha jó, játékból készült filmet akartok látni, inkább nézzétek meg a Hitmant vagy a Silent Hillt. Egyszerűen nem tudok több pozitívumot felhozni a filmmel kapcsolatban. A rendező Simon West, akit nagyon nem szeretek emiatt a "munkája" miatt. És képzeljétek el, a forgatókönyvet hárman írták. Tehát nem egy hülye volt, hanem három.

 

Na, hát ne kívánjátok, hogy én többet írjak erről a filmről, mert egyszerűen UTÁLOM!!! Köszi, hogy elolvastátok, kommenteljetek!

Hamarosan újra írok, és megint csak egy szánalmas filmmel készülök, úgyhogy vigyázzatok!

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://movietank.blog.hu/api/trackback/id/tr162327285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mutant · http://universal.blog.hu 2010.09.27. 18:12:18

Szívemből írtál,ez egy rakás fosadék:D

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.09.27. 18:21:38

Egyre több embertől hallom, hogy osztja a véleményemet ezzel a filmmel kapcsolatban. Még nagyon nem hallottam senkitől, hogy tetszene neki ez a film. Egyszerűen BORZALMAS!!!!
süti beállítások módosítása